HØJTFLYVENDE TÆnknING - LAVPRAKTISK EKSEKVERING

VI HAR ERFARNE FOLK TIL SKÅLTALERNE… OG TIL HVER ENESTE LILLE DELOPGAVE

Det er et faktum, at vi alle her i Inzights har stor erfaring med markedsanalyse, for det har vi specifikt udvalgt hinanden efter. Tilsammen udgør vi et team med en vifte af afstemte kompetencer, som guider dig fra markedsanalyse og tal i lange rækker til markedsdrevne beslutninger, som skaber vækst.

Kirsten Nymann, Partner

Jeg kan markedsanalyse fra A til Z, men jeg er i mit es, når jeg skal omsætte ”luftige” problemstillinger til et entydigt, stramt analysedesign. Jeg har fokus på at kortlægge det nødvendige og ikke alt muligt andet end det nødvendige. Men frem for alt er jeg kommunikationsmenneske – vi producerer gode beslutninger, men gode beslutninger handler i høj grad også om god kommunikation. Send mig en udfordring – f.eks. tal du vil have til at tale.

Min baggrund er:
Inzights A/S, Partner
YouGov, Research Team Manager
Initiative Universal, Nordic Key Account Manager
ACNielsen, Seniorkonsulent
Ericsson, Key Account Manager
HEC Paris School of Management, MBA

Kirsten Nymann

Partner

Kirsten Nymann ekspert i markedsanalyse Inzights

Lars Bagger Kjær, Partner

Jeg kan markedsanalyse fra A til Z, men jeg folder mig rigtigt ud, når jeg udforsker data for at undersøge, hvordan de kan omsættes til gode beslutninger. Det ligger mig på sinde at finde strukturer i data, som giver ny viden, gør en forskel og som kan sættes ind i en praktisk sammenhæng. Derfor sætter jeg mig grundigt ind i vores kunders marked og i de centrale nøgletal, og derfor har vores tolkninger ”face value” i forhold til den verden, vi beskriver. Send mig en udfordring – f.eks. en beslutning, som skal kvalificeres.

Inzights A/S, Stifter og partner
Magasin Du Nord, Strategic Research Consultant
Scandlines, Business Intelligence Manager
CBS, Cand. merc. (mat)

LARS BAGGER KJÆR

Partner

Lars Bagger Kjær ekspert i markedsanalyse Inzights

Michael Fach-Pedersen, Partner

Når markedsanalysens data er i hus, ser jeg det som min fornemmeste opgave at dressere data, så de danner meningsfulde strukturer, der giver nye indsigter. Det er ikke det samme som at stille data op i pæne, lange rækker. Jeg har fokus på at finde sammenhænge, forskelle, udviklinger og overraskelser. Jeg er begejstret, når opgaverne er indviklede, og effektiv, når de er nemme.

Min baggrund er:
Inzights, Partner
Alpha Research, Research Analyst
CBS, HA

Michael Fach-Pedersen

Partner

Michael Fach Pedersen ekspert i markedsanalyse Inzights