HØJTFLYVENDE TÆnknING - LAVPRAKTISK EKSEKVERING
VI HAR ERFARNE FOLK TIL SKÅLTALERNE… OG TIL HVER ENESTE LILLE DELOPGAVEDet er et faktum, at vi alle her i Inzights har stor erfaring med markedsanalyse, for det har vi specifikt udvalgt hinanden efter. Tilsammen udgør vi et team med en vifte af afstemte kompetencer, som guider dig fra markedsanalyse og tal i lange rækker til markedsdrevne beslutninger, som skaber vækst.
Kirsten Nymann, Partner
Jeg kan markedsanalyse fra A til Z, men jeg er i mit es, når jeg skal omsætte ”luftige” problemstillinger til et entydigt, stramt analysedesign. Jeg har fokus på at kortlægge det nødvendige og ikke alt muligt andet end det nødvendige. Men frem for alt er jeg kommunikationsmenneske – vi producerer gode beslutninger, men gode beslutninger handler i høj grad også om god kommunikation. Send mig en udfordring – f.eks. tal du vil have til at tale.
Min baggrund er:
Inzights A/S, Partner
YouGov, Research Team Manager
Initiative Universal, Nordic Key Account Manager
ACNielsen, Seniorkonsulent
Ericsson, Key Account Manager
HEC Paris School of Management, MBA
Kirsten Nymann
Partner
Kontakt Kirsten
Peter Schmeltzer, Partner
Jeg har fra A-Z fokus på, at alle elementer i et markedsanalyseprojekt bygger op til fremdrift fra spørgeskema til overlevering af resultater. Min ambition er altid, at vores markedsanalyseprojekter skal bringe vores kunder videre… til flere kunder, øget omsætning, bedre produkter, stærkere kundeloyalitet eller skarpere marketingindsatser. Jeg er velbevandret i markedsanalysens værktøjspalette og bruger den i ethvert projekt. Mit fokus er altid at omsætte paletten til konkret udbytte, der udvikler vores kunders forretning.
Min baggrund er:
Inzights A/S, Stifter og partner
YouGov, Research Team manager
Tranberg Marketing, Partner
IKEA Systems Brussels, Market Research Manager
A.C.Nielsen, Underdirektør Consumer Research
CBS, Cand.merc. (afsætning og markedsanalyse)
PETER SCHMELTZER
Partner
Kontakt Peter
Lars Bagger Kjær, Partner
Jeg kan markedsanalyse fra A til Z, men jeg folder mig rigtigt ud, når jeg udforsker data for at undersøge, hvordan de kan omsættes til gode beslutninger. Det ligger mig på sinde at finde strukturer i data, som giver ny viden, gør en forskel og som kan sættes ind i en praktisk sammenhæng. Derfor sætter jeg mig grundigt ind i vores kunders marked og i de centrale nøgletal, og derfor har vores tolkninger ”face value” i forhold til den verden, vi beskriver. Send mig en udfordring – f.eks. en beslutning, som skal kvalificeres.
Inzights A/S, Stifter og partner
Magasin Du Nord, Strategic Research Consultant
Scandlines, Business Intelligence Manager
CBS, Cand. merc. (mat)
Michael Fach-Pedersen, Partner
Når markedsanalysens data er i hus, ser jeg det som min fornemmeste opgave at dressere data, så de danner meningsfulde strukturer, der giver nye indsigter. Det er ikke det samme som at stille data op i pæne, lange rækker. Jeg har fokus på at finde sammenhænge, forskelle, udviklinger og overraskelser. Jeg er begejstret, når opgaverne er indviklede, og effektiv, når de er nemme.
Min baggrund er:
Inzights, Partner
Alpha Research, Research Analyst
CBS, HA
Michael Fach-Pedersen
Partner